TRÉNINKY V PRAZE

  • Hlavní náplň tréninku:

    Pravidelné tréninky v Praze jsou zaměřené na 48 sebeobranných technik (si shi ba san shou, 四十八散手) taijiquan. Patří sem techniky určené k sražení protivníka (k.o.) pomocí úderů a kopů (die pu, 跌撲), zápasnické techniky (shuaij jiao, 摔角), techniky určené ke kontrole a zadržení protivníka (qin na, 擒拿) obsahující také úchopy a páky a techniky, které se zaměřují na útoky na citlivá místa na těle (dian xue, 點穴).

    Práce se sebeobrannými technikami vychází z tréninku základních pohybových dovedností (vzorců), nácviku úderových technik, kopů a základních kombinací a samozřejmě kondičního tréninku (funkční trénink, neigong 內功).

    Důležitou součástí našich tréninků je sparring. Začátečníci začínají lehkým, řízeným sparringem a postupně přecházejí až k volnému sparringu.

    Struktura tréninku:

    • rozcvička - rozhýbání a zahřátí těla, dynamické protažení, cviky na mobilitu
    • dovednostní trénink ve dvojicích - rozvoj práce nohou, postřehu, vnímání vzdálenosti, načasování
    • nácviky a aplikace - tuishou (specifické cvičení ve dvojiích), aplikace sebeobranných technik taijiquan (san shou), nácvik úderových technik, kopů a kombinací, práce na lapách
    • řízený nebo volný sparring
    • kondiční trénink - "otloukání", posilování, intervalový trénink
    • závěrečné uvolnění a protažení
  • Kdy a kde:

    Tréninky probíhají 2 x týdně (doporučujeme). Je možné trénovat i 1 x týdně (začátečníci).

    • Pondělí 18:00-20:30 - Belgická 29, Praha 2, metro A stanice Náměstí míru, tělocvična Střední školy obchodní
    • Čtvrtek 18:00-20:30 - Malého 1, Praha 8, metro B,C stanice Florenc, Sokolovna Karlín, Hronův sál

    Za kolik:

    Tréninky se platí vždy na dané pololetí školního roku (září-leden, únor-květen)

    • Cena: Kč 5500,- (od 10. 9. 2018 do 31. 1. 2019)
    • 1. lekce je zdarma!
    • Zkušebních 5 tréninků s námi za Kč 1500,-. Pokud se rozhodneš pokračovat, odečteme ti tuto částku od ceny za dané pololetí.
  • Cvičíme plnohodnotné bojové umění, které vyžaduje kontaktní způsob tréninku. Využíváme moderní cvičební pomůcky a vybavení pro bojové sporty (rukavice, chrániče, lapy atd.), tak abychom si mohli trénink naplno užít a vyhnuli se zbytečným zraněním. Pokud si s nákupem vybavení nevíš rady, určitě ti pomůžeme a doporučíme kde, co a jak nakoupit.

    Nutné vybavení na trénink:

    Nutné vybavení je minimální vybavení, které potřebuješ pro trénink s námi. Jako začátečník dostaneš boxerské rukavice a chránič zubů zdarma. Některé tréningové pomůcky ti ze začátku půjčíme. Do nutného vybavení patří:

    • sportovní oblečení a obuv vhodné na dynamický trénink (kraťasy, tričko, fitness oblečení apod.)
    • boxerské rukavice, bandáže a chránič zubů
    • švihadlo, tenisák
    • lapa

    Doporučené vybavení na trénink:

    Doporučené vybavení je důležité pro tvrdší sparringy a sparringy s kopy. Chrániče holení jsou vhodné i pro sebeobranné aplikace, kde dochází ke kontatku holení, případně kde jsou nohy terčem kopů, podmetů atd. Mezi doporučené vybavení patří:

    • chrániče holení
    • přilba
    • suspenzor (páni)
    • chránič hrudi (dámy)
  • PRO KOHO JE TRÉNINK URČENÝ

    Velmi nás těší a vážíme si tvého zájmu o taijiquan a trénink s námi. Každého začátečníka vítá naše parta s otevřenou náručí. Abychom však předešli případnému nedorozumění nebo i zklamání - ať již z jedné či druhé strany, poskytneme ti pár vodítek:

    • Chceš se hýbat, dostat se do kondice a nebojíš se že se u toho zapotíš?
    • Zajímají tě bojová umění, sporty nebo sebeobrana a nebojíš se kontaktního tréninku (občas někdo bouchne tebe, občas někoho bouchneš ty)?
    • Dokážeš být při tréninku ostatním dobrým parťákem?
    • Dokážeš si najít čas, tak aby si chodil/a na tréninky pravidelně (tzn. alespoň jednou týdně)?
    • Dokážeš si najít čas, aby sis zacvičil/a i doma (udělal/a pár kliků, dřepů, atd.)?
    • Dokážeš nechat svoje osobní problémy za dveřmi tělocvičny a plně se soustředit na společný trénink?
    Pokud převažují odpovědi "ano": Vítáme tě u nás!

    CO MŮŽEŠ OD TRÉNINKU OČEKÁVAT

    Trénink taijiquan má, stejně jako řada dalších pohybových aktivit, pozitivní vliv na fyzický a psychický stav člověka. Nečekej však žádné zázraky. Cvičení jednoho dne bude mít efekt cvičení jednoho dne. Vždy také záleží na individuálních dispozicích a přístupu. Nicméně, pokud budeš chodit na tréninky pravidelně, budeš se řídit instrukcemi hlavního trenéra a budeš pravidelně cvičit i doma, můžeš očekávat následující:
    • Naučíš se jak správně zacházet s pohybem, tak aby ti prospíval a neškodil
    • Zlepší se ti držení těla a základní pohybové vzorce (kvalita pohybu)
    • Naučíš se jak získat sílu i jak se uvolnit
    • Zlepší se ti kondince
    • Naučíš se základním sebeobranným technikám
    • Poznáš partu lidí, kteří na sobě chtějí makat a společně se rozvíjet
  • Pokud máš chuť začít s námi trénovat, stačí když pošleš email na info@tchaj-ti.cz nebo zavoláš (stačí i SMS) na číslo +420 732 183 088.

TRÉNINKY V KLADNĚ

  • Hlavní náplň tréninku:

    Pravidelné tréninky v Kladně jsou "mírnějším" bratříčkem našich Pražských tréninků. I v Kladně cvičíme taijiquan jako bojové umění. Cvičenci se však se sebeobranným aspektem taijiquan seznamují pozvolna nejprve sólovým nácvikem jednotlivých technik, které propojují do delších sestav, později se přidává specifický druh tréninku s partnerem - tuishou (tlačící ruce).

    Cílem tréninku je využít taijiquan jako cvičení s prvky bojových umění (podobně jako dnes moderní fitness verze boxu, kick-boxu apod.), procvičit důkladně celé tělo, protáhnout se atd.

    Tréninky mohou sloužit i jako příprava na pokročilejší trénink taijiquan.

    Struktura tréninku:

    • rozcvička - rozhýbání a zahřátí těla, dynamické protažení, cviky na mobilitu
    • nácvik jednotlivých cviků taijiquan, propojování cviků do delší sestavy
    • tuishou - specifické cvičení ve dvojiích, které umožňuje pozvolné seznamování se se sebeobrannými technikami taijiquan; tuishou je vhodné i pro cvičence, kteří nemají primárně zájem o sebeobranný aspekt taijiquan
    • kondiční trénink - posilování, intervalový trénink
    • závěrečné uvolnění a protažení
  • Kdy a kde:

    Tréninky probíhají 1 x týdně.

    • Úterý 18:30-20:00 - Mostecká 3182, Kladno.

    Za kolik:

    Tréninky se platí vždy na dané pololetí školního roku (září-leden, únor-květen)

    • Cena: Kč 3500,- (od 11. 9. 2018 do 29. 1. 2019)
    • 1. lekce je zdarma!
    • Zkušebních 5 tréninků s námi za Kč 1000,-. Pokud se rozhodneš pokračovat, odečteme ti tuto částku od ceny za dané pololetí.
  • Na cvičen taijiquan nepotřebujete žádné speciální vybavení (kimona, oblečky atd.), stačí jen běžné oblečení vhodné na sport a cvičení, plus několik běžně dostupných cvičebních pomůcek, které na tréninku používáme.

    • sportovní oblečení a obuv vhodné na trénink (kraťasy, tričko, fitness oblečení apod.)
    • podložka na cvičení (karimatka, podložka na jógu apod.)
    • později: švihadlo, tenisák, činky na fitness (0.5-1 kg)
  • PRO KOHO JE TRÉNINK URČENÝ

    Velmi nás těší a vážíme si tvého zájmu o taijiquan a trénink s námi. Každého začátečníka vítá naše parta s otevřenou náručí. Abychom však předešli případnému nedorozumění nebo i zklamání - ať již z jedné či druhé strany, poskytneme ti pár vodítek:

    • Chceš se hýbat, dostat se do kondice a nebojíš se že se u toho zapotíš?
    • Jsi odhadlaná/ý překonat počáteční obtíže a vytrvat?
    • Dokážeš být při tréninku ostatním dobrým parťákem?
    • Dokážeš si najít čas, tak aby si chodil/a na tréninky pravidelně?
    • Dokážeš si najít čas, aby sis zacvičil/a i doma (udělal/a pár dřepů, zopakoval/a si nové cviky apod.)?
    • Dokážeš nechat svoje osobní problémy za dveřmi tělocvičny a plně se soustředit na společný trénink?
    Pokud převažují odpovědi "ano": Vítáme tě u nás!

    CO MŮŽEŠ OD TRÉNINKU OČEKÁVAT

    Trénink taijiquan má, stejně jako řada dalších pohybových aktivit, pozitivní vliv na fyzický a psychický stav člověka. Nečekej však žádné zázraky. Cvičení jednoho dne bude mít efekt cvičení jednoho dne. Vždy také záleží na individuálních dispozicích a přístupu. Nicméně, pokud budeš chodit na tréninky pravidelně, budeš se řídit instrukcemi hlavního trenéra a budeš pravidelně cvičit i doma, můžeš očekávat následující:
    • Naučíš se jak správně zacházet s pohybem, tak aby ti prospíval a neškodil
    • Zlepší se ti držení těla a základní pohybové vzorce (kvalita pohybu)
    • Naučíš se jak získat sílu i jak se uvolnit
    • Zlepší se ti kondince, rovnováha, koordinace pohybu
    • Naučíš se lépe vnímat vlastní tělo
    • Poznáš partu lidí, kteří na sobě chtějí makat a společně se rozvíjet
  • Pokud máš chuť začít s námi trénovat, stačí když pošleš email na info@tchaj-ti.cz nebo zavoláš (stačí i SMS) na číslo +420 732 183 088.

Aktuálně probíhá nábor nových členů do pravidelných tréninků v Praze a Kladně!

Chceš s námi začít trénovat? Zavolej nebo pošli SMS na +420 732 183 088 nebo nám napiš email na info@tchaj-ti.cz!